- Son görülme
- Katılım
- 9 Mar 2022
- Mesajlar
- 4,908
- Ödüller
- 9
- Hobi/Meslek
Oyun dünyasını yakından takip edenlerin ismini bildiği, Wolfenstein 3D, Doom ve Quake oyunlarının motorlarını C dilinde programlayan John Carmack, 1995 yılında Quake oyununun kodlarını yazarken, bugün kullandığımız 1920*1080 çözünürlüğüne sahip bir monitör kullanıyormuş. Duyunca çok şaşırdım, sizinle paylaşmak istedim:
Kullandığı Intergraph InterView 28hd96 monitörü, 28" ekran boyutlarına sahipti, yani bugün çoğumuzun kullandığı oyun veya tasarım monitörlerinden daha...
Read more
Bu RSS https://www.dipsizforum.com üzerinden çekilmektedir.
Kullandığı Intergraph InterView 28hd96 monitörü, 28" ekran boyutlarına sahipti, yani bugün çoğumuzun kullandığı oyun veya tasarım monitörlerinden daha...
Read more
Bu RSS https://www.dipsizforum.com üzerinden çekilmektedir.